donderdag 1 december 2011

your excuses they won't work, cause i know that you're lying.

heeeee ♥
Hhier nog wat foto's van rome, ik heb eigenlijk niet zo veel te vertellen hihi (: Alleen maar dat het
ik het heel druk heb, en dat ik echt niet tegen deze verschrikkelijke kou kan. Dat moment, in de
ochtend, als het nog donker is en zo verschrikkelijk koud is... no i'm not a fan. Haha, ik wil snel
zomer, want ik kan slecht tegen deze donkere dagen, ik word er chagerijnig van. Net heb ik mijn
kamer grondig opgeruimd, dat was eigenlijk wel echt nodig. Morgen naar school, en dan eindelijk
weekend (: Maar hier nog de foto's, klik snel op read more om ze te zien (:


 What do you guys think? ik wil ook nog even tegen Manon van http://coconutfashion.blogspot.com/
zeggen dat ik haar armband echt vaak draag, hier nog een foto, genomen in de tour bus in rome (:























liefsxx

4 opmerkingen:

  1. Dankjewel !
    Echt leuk om te horen dat je er plezier van hebt ! (:
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige foto's heb je gemaakt in Rome! En die uilenring en armband zijn ook erg mooi. Bedankt voor het volgen! Ik volg je al een tijdje. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's!
    En wauw... ik wil ook naar rome!

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers