zaterdag 19 november 2011

And i flashback when you said forever and always, you didn't mean it baby.

hiiiiiii ♥
Uuugh, mijn camera haat me! Hoe wel ik soms goed kan overdrijven is dit geen overdrijving,
hij wil alleen maar scherpe foto's maken als ik hem zelf vast houd, met zelfontspanner doet hij
het niet.  Terwijl ik een Canon EOS 30D heb snap ik er niks van. Dus de foto's zijn niet heel
mooi, sorry daarvoor.

 Dit zijn ze dan, mijn nieuwe schatjes :D Ik wou al heeel lang vans, maar omdat ik ze nergens kon
vinden had ik de moed al opgegeven. Ik dacht dat ik ze toch niet meer mocht bestellen van mijn
moeder omdat het koud werd, maar gister zat ik in de waterbus (de boot waarmee ik naar school
reis) en belde mijn moeder: "Lotte wil je nog vans?" JAAA tuurlijk wilde ik dat :D haha Ze was
in de stad met mijn zus en dus nam ze ze mee (:. En het maakt mij niet uit dat ze misschien koud
zijn, ik vind ze super leuk :D.
























En dit zijn mijn geliefde wedges, die ik ook al zo lang wilde, ik had ze overgekocht van mijn vriendin
alissa, ik ben er zo blij mee (:
Hier nog een outfit post, waarschuwing: Wazige foto's.


De blazer is van mijn moeder, en
ik vind hem echt zo leuk (:
Straks ga ik naar mijn vriendin toe
en dan gaan we vanavond naar
Twilight, oooo ik heb er zo'n zin
in (: Ik wacht er al zo lang op!
En ik heb 20 volgers berijkt :D
Echt heel erg bedankt ♥
Haha fijn weekend
xxxxxxxxxx

4 opmerkingen:

  1. Mooie outfit! Echt super leuk dat jij vandaag ook naar Twilight gaat, ik ga naar jt. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oeeeeh die sleehakken zijn echt nicee!
    Bedankt voor de reactie om me blog!
    Je blog ziet er leuk uit! :D
    liefss

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers