zaterdag 12 november 2011

oh i'm just a girl, try to find a place in this world.

Hiiii ♥
Voor de mensen die het afvragen, ja ik leef nog, haha. Maar ik heb veel te lang geleden voor
het laatsteen post geplaatst, en dat is omdat ik het zo druk heb. En waarschijnlijk klinkt dit
voor jullie als een slap excuus, en dat snap ik.
Ik zit op school in Rotterdam,  dat betekent dat ik elke dag ongeveer een uur naar school
moet reizen. En dat ik eigenlijk elke dag om vijf uur thuis ben, alleen op dinsdag zes uur en
woensdag gelukkig al om drie uur. Daarnaast moet ik nog huiswerk maken, volleyballen,
ik ga op zondag avond naar een soort club, en in de ochtend naar de kerk. Ik ga uit, en
spreek ook af met vriendinnen. En tussendoor speel ik veel gitaar, en zing ik veel.
Dat is druk en veel, wat soms heel irritant kan zijn.

Maar laten we het daar niet heel de tijd over hebben, want ik heb jullie iets leuks te vertellen :D Op
mijn school (de Theaterhavovwo) krijg ik les in zang, dans en spel. En dat vind ik echt heel leuk, ik
hou van muziek, ik hou van theater, en ik hou dan weer niet zoveel van dans, haha (: En dus
gaan wij vaak naar theaterstukken. En staan wij ook soms op het toneel,  naast de eindpresentatie en
 voorspeelavond (wat verplicht is) is er ook twee keer per jaar openpodium. Daar moet je je
zelf voor opgeven, en dan moet je auditie doen. En als je daar door heen bent, mag je optreden
voor de hele school. Van de eerste tot de zesde. In de Benthem in Rotterdam, voor 500 mensen.
En had vorig mee gedaan met twee vriendinnen, toen zongen we samen Fearless van Taylor
Swift, en ik begleide ons zelf met mijn gitaar. Dit jaar deed ik ook auditie, nu alleen..


Ik deed het liedje Stay van Miley Cyrus, het origineel vind ik niet zo super, maar door de cover
van Teske raakte ik enthousiast. Ik deed auditie en was door, en eergister was het zo ver, ik was
zo zenuwachtig maar het ging goed! Als je benieuwd bent hoe het ging, hier is de link van mijn
optreden: http://www.youtube.com/user/lottedutchx#p/u/0/o__vuRAzqCI
Ouders mochten eigenlijk niet komen, maar ze zochten kookouders, en dan mag je wel kijken,
dus mijn moeder had zich opgegeven als kookmoeder, net als vorig jaar. Ik hoop dat jullie het
filmpje een beetje leuk vinden (:
Fijn weekend allemaal ♥♥

liefsx

6 opmerkingen:

  1. Mooi gezongen!
    Bedankt voor je reactie, sommige foto's heb ik ook van weheartit maar er zitten er ook een paar van mezelf tussen ;) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super goed gedaan lot! xxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dankjewel !
    Echt super leuk, het is idd een mooie cover !
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw wat kan je mooi zingen, zeg! Gefeliciteerd met je overwinning hihi :D

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers